2 februari 2007

Order från Guldfisken

Idag kom min order från www.guldfisken.se . Jag kan verkligen rekomendera dom! Det tog 3dagar från att jag skickade in min beställning till nu, idag, att få hem mina grejer. Iof fanns allting hemma, men det brukar det ju också göra. Frakten kostade 44kr.
Det enda jag kan klaga på är att dom packade in grejerna i en alldeles för stor kartong-låda. Det hade fått plats i ett C4 kuvert, och om dom vill skydda glastermometrarna extra, så kunde dom tagit ett vadderat kuvert isf.
Grejerna jag har beställt är:
2st Glastermometer (1 FP och 1 Sera, dom är likadana och har samma pris, ingen skillnad utom färgen på dom), 39kr/st
4st syrestenar (2st Tetra Tec AS25, 2st Aqua Fizzzz liten), 8kr/st och 10kr/st
1st Hi-Oxy utströmmare RG (keramik diffusor), 27kr/st
1st FP bubbelräknare, 79kr/st
Det med frakten spelar inte så stor roll och i allmänhet har jag alltid varit mycket nöjd med alla mina tidigare ordrar av dom och även denna! =) Rekomenderas varmt!!!

Inga kommentarer: