24 december 2008

Räkorna hälsar...

Nu på självaste julafton och allt! Själv har jag fått mest fotoprylar och kläder =) Hoppas att ni också är glada och nöjda med eran julafton!
Jag har nu fått en del Black Crystal som har ganska täckande, fin vit färg och en del andra med ganska stor yta vitt område på kroppen. Det kommer ifrån de finare röda räkorna och Golden Bee. Jag kommer nog lyckas odla fram lika fina svarta som de röda jag har nu.
Nu går även båda mina Golden Bee räkor med rom, så snart kommer det nog en del nya snyggingar =)
Här kommer även en dagsfärsk bild av räkkaret. Jag har ansat Taiwanmossan på stenen i mitten ganska hårt, även Najas'en på sidorna. Och så har jag knutit in Spiky-mossan som sitter på grenen på höger sida lite mer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du unga räklingar som bor inne i filtret? Ibland får jag in småttingar hela vägen genom förfiltret in i ryggsäcksfiltret. Dom är otroliga på att åla sig in överallt. Jag har slutat oroa mig för det, bara häller tillbaks dom i karet då jag rengör lite.

Gott Nytt År!

Leonard sa...

Jag har inte koll på det faktiskt. Jag kör ju med innerfilter som man inte kan se igenom, men jag kan tänka mig att det har dött någon räka där inne =S