8 juli 2007

Zoomässan och kass affär

Jag vågade mig på att köpa en ny fisk till 54l karet eftersom att ntritien sjunkit till 0 =) Det blev en till Panaque maccus, så jag hoppas att dom 2 jag nu har är av olika kön! Tror min gamla är en hane och att den nya också är en hane, men jag får se när den blir lite större. Skulle också vilja ha Corydoras adolfi eller panda eller kanske nån mindre Farowella i karet, och såklart räkor och snäckor! Jag köpte även Cabomba caroliniana till 160l och Javamossa till 54l. Jag skulle ha fått Javamossa av en gubbe när vi bytte växter. Jag skickade mina växter direkt, och han skickade sina 3 veckor för sent. Dessutom skulle jag ha fått 1l, men fick ca 0.5dl. Det var inte heller Javamossa utan alger!!! =( Jag ville ha ersättning för mina växter, men han vägrar betala. 

Inga kommentarer: