25 oktober 2008

Kaxiga Fåglar av Brutus Östling

Hämtade ut min beställning av boken Kaxiga Fåglar i förmiddags. Boken innehåller i princip bara bilder på fåglar! Den handlar om personligheter och relationer i fågelvärlden. Fotona är tagna av Brutus Östling och skriven utav Stefan Ulfstrand. Vad jag har sett i den än så länge så är det helt underbara och grymma bilder på fåglar i olika situationer, som gör dem mer personliga än bara fågel-som-sitter-på-en-pinne-bild ;) Om man är medlem på www.fotosidan.se så får man lite rabbat på boken. Såg även att den fanns som utförsäljning på Wettergrens, men kollade inte priset eftersom att det troligen var lägre än vad jag betalade för mitt exemplar ;) Tipset om boken fick jag av Sonja (se länkad blogg här på min blogg) som hade vart på Brutus utställning i Stockholm. Och jag kan också verkligen rekommendera den! Riktigt snygga bilder.

Inga kommentarer: