13 augusti 2010

En sista titt

Numera är alla växter utslitna och karet är rengjort inför en nystart :) Växterna från Tyskland har också kommit, men jag har inte packat upp dem ännu. Frågan är växterna bäst förvaras tills de ska planteras (imorgon), i sitt paket eller i vattenbad? Här kommer en sista bild på den senaste layouten. Det är ingen layout jag är särskillt nöjd med faktiskt och jag har ju inte ens kommit på ett namn till den, så det ska bli riktigt kul att få göra ett nytt scape! Min tanke är att det nya scapet ska kräva mindre tid. Jag ska använda mig av främst långsamväxande växter och jag har kommer inte att ha några stängelväxter alls. Snart kommer nya bilder :)

1 kommentar:

Nils sa...

Jag tyckte om detta scape väldigt mycket! Synd att du inte utvecklade det vidare. Känns som en vidareutveckling av ditt scape som var ditt IAPLC-bidrag.