23 juni 2010

AAC 2010

Nu har sommarjobb dragit igång och jag känner att jag får allt mindre och mindre fritid för varje dag som går i och med att jag blir tröttare och tröttare. (Notering till mig själv: Sov mer) Jag har fått jobb på Volvo och jag är tacksam för att jag fått något sommarjobb alls, men jag får ju all skit som ingen annan orkar göra; boka mötesrum, sortera artikelnummer, m.m. Dock fick jag mig en liten glädjande nyhet idag under min 8-timmars arbetsdag ;) Några veckor till att kämpa, sedan är det frihet i 4 veckor!!! Här är resultaten från Acuavida Aquascaping Contest 2010: http://aac.acuavida.com/gallery/AAC_2010/ och här är mitt växtkar =) http://aac.acuavida.com/gallery/AAC_2010/acuario_medio2_001/M0036/ Nu på senare tid är det allt färre och färre scape's som attraherar mig. Det tyder ju på egen utveckling, men samtidigt är det lite tråkigt att man inte "går igång" på så många aquascape's. Jag vet inte om det berodde på mitt jobb-humör eller något annat när jag tittade på bilderna från tävligen, men jag tycker att nivån är ganska låg... Inte den största tävlingen heller, men ändå stor. För övrigt är jag riktigt trött på mitt nuvarande scape i 144 liter karet och det ska göras om när jag får semester och mitt liv tillbaka. Tack och hej!

Inga kommentarer: