12 oktober 2009

Det blir KENT i vår!

Herrejäklar vilket tryck det har varit på biljetterna till KENTs konserter!! Biljetterna släptes 09.00 i morse. Jag loggade in på ticnet ungefär 09.50 och i princip alla biljetter var borta! Helt sjukt. Verkar finnas en del som köper upp en massa biljetter och sedan säljer för x antal gånger priset. Dock har jag nu fått tag på biljetter, så i mars 2010 blir det konsert i Göteborg! Riktigt härligt, KENT är nog mitt absoluta favouritband, ska bli förbannat kul! För er med Spotify: Kent – Töntarna

2 kommentarer:

Sonja sa...

Åh grattis! Jag gillar också Kent. Det blir en kanonkonsert :D

Leonard sa...

Det tror jag också! Nu har de lagt till flera extra konserter både i Göteborg och Stockholm, så då blir det förhoppningsvis inte lika svårt att få tag i biljetter senare.